kenangan bersama 3 tahun

As salam kawan2 semua, hai lamanya tak mengupdate blog ni. ingatkan dah takda. Actually aku nak cerita la sikit pasal hari konvokesyen 13 politeknik seberang perai yang baru lepas baru-baru ni. Budak-budak yang konvo tu semua batch aku 2010-2013. Sepatutnya aku pon konvo gak. Mungkin sebab aku belajar main-main. Dan mungkin juga bukan rezeki aku. Tapi takpa aku terima dengan redha. And detik paling best aku dapat jumpa kawan-kawan aku selama 2 hari. Mula-mula tu aku segan la jugak nak turun tengok kawan-kawan. Tapi, aku buang segan tu dan datang ke poli. Alangkah bestnya dapat tengok kawan-kawan konvo. Bergambar dengan kawan-kawan, family dan pensyarah. Aku pulak yang jadi photographernya hahaha. Ha kat sini aku ada upload pic konvo kawan-kawan aku.

No comments:

Post a Comment