jodoh dan cinta

actually aku ni tak percaya sangat pada cinta ni. .
tapi kalau tak percaya. .macam mana nak ada
kebahagiaan kan. .aku bukannya apa. .aku da
takut cinta-cinta ni. .mana taknya aku dah 2 kali
dipermainkan dan ditinggalkan. .sedih gila :(

aku tak suka pompuan yang mata duitan. .nak
harta benda aku ja. .macam dalam radio xfresh
fm tu. .tapi aku percaya pada jodoh. .jodoh ni
ada di mana-mana ja. .kalau kita usaha konfem
ada. .tapi aku lebih percaya kepada ketentuan
Allah

jodoh yang Allah berikan kepada hambanya 
amatlah indah. .so kita kena la accept dan
redha dengan jodoh yang kita dapat. .aku ni
selalu tengok orang lain dating kat tepi pantai
la,shopping mall la. .dan banyak tempat lagi. .

tipu la kan kalau aku tak jeles langsung. .
setiap manusia ada hak masing-masing untuk
cemburu. .tapi cemburu pon biarlah bertempat
. .urm semalam aku ada add seorang gadis ni
kat facebook. .masa tu dalam pukul 11 lebih 
gak la. .then pkul 11.20 dia approve aku. .

aku pon apa lagi. .macam biasa la. .kalau ada
ja kawan baru. .teros post kat wall ucap tima
kaseh approve (^_^) rutin harian aku. .hehe
. .urm then lepas itu gadis tadi ada komen kat
status aku. .then kami berbalas komen. .tiba-
tiba dia inbox aku. .

kami pon chatting la sampai 2 3 pagi. .then
kami minx diri tidor ( uma sendiri ) okay. .
esok tu pulak aku chat ngan gadis tu lagi. .
dia cerita pasal diri dia. .aku pon cerita pasal
diri aku. .da abes story mory. .tiba-tiba dia
ajak keluar jumpa. .aku ni segan sikit tapi
dalam hati mau hehehe (^_^). .

then sampai la kami berbalas bagi no tepon. .
petang tu jugak aku topap dan mesej dia. .
lepas tu lak dia call. .then kami cakap la. .
seriously dia seorang yang happy dan funny
. .aku pon sama jugak. .urm kalau inilah jodoh
yang Allah berikan kepada aku. .aku akan 
jaga dia. .dan sayangi dia

tadi pon dia call aku. .dia kata dia nak luahkan
perasaan dia. .aku rasa cepat sangat. .dia kata
aku seorang yang caring dan baik hati (^_^). .
so kami bercadang untuk kenal hati budi masing
-masing dulu.. urm aku harap dia cinta terakhir
aku. .bak lagu najwalatif perkenalan kami 
bermula di CINTA MUKA BUKU. .thanks
kepada pembaca. .hargailah pasangan anda. .



No comments:

Post a Comment