b0sannya cuti 2 bulan ni :(

nsib cuti da nak abes..aku x sabaq nak blajaq ni..
rndu kat lec2,kwan2 polii n kwan2 kelas..
umah sewa da dapat da..dpat umh baru..
dlu el0k2 d0k 7 0rg skrang da tggai 4 0rg..
xpala nak wat cmna kan..suma x sekepala..
nsib ada alpad yg sudi d0k ngn kami..
jadi kami berlima la skrang ni..
aku hrap kami suma x da msalah nti..
sem 3 kali ni aku nak blajaq bt0l2..
mlas nak maen2 da..xkan aku nak grad lmbt lak..
aku nk bktikan kat mak pak aku..yg aku ni..
p0n b0ley brjaya cm dak2 laen..
cuma usaha ja..yg pnting jgn tggai s0lat..
xpa la fifi..usaha g k..ramai kwan2 ang ada ..
skrang d0k supp0rt ang...ang kna usaha g..
kali ni pasti b0ley..chaiy0k2 fifi..
kurangkan fb,nset dan game..
f0kus pada study ja..bwak balek result
yg gempak jgan yg haprak hahhaa :)

No comments:

Post a Comment