inilah gadjet yg aku nak dari dulu lagi muahaha



dulu aku slalu pegi cybercafe maen game,chatting  myspace
skrang bila da ada lpt0p ngn br0adband..aku x pyah la nak
p cc g..on9 kat umah sudah..skrang lyan faceb00k lak..
lpas aku dpat ja lpt0p aku p0n bljar la wat bl0g..kwan2 aku
ckap bl0g ni best gak..lbih kurang mcam diari gak la kan..
dulu aku p0n tada enset..aku start pkai nset p0n msa lpas pmr..
kwan2 aku pkai nset dri f0rm 1 ag..aku jeles k0t..aku sruh 
mak beli..mak kata xpayah..blajaq dulu..nti bli sndiri..pastu
lpas ja abes pmr..abah aku bgi nset 3310..msa tu aku pnya
la sy0k dpat nset..msa aku f0rm 4 lak aku kmpul duit rya bli
la nset L6..b0ley la guna kan..jnji ada mp3 dan ada c0l0ur..
berbanding 3310..tpi aku hrgai pmberian abah aku tu..
urm nset L6 aku pkai smpai f0rm 5..lpas ja spm aku krja
pizza hut kat pasaraya GIANT..urm gaji first aku bli bset
n0kia express music 5300..ala yg slide tu..yg ni cnggih skit
ada mem0ry..tpi nset ni cpat r0sak sbab bteri dia x tahan..
mp3 ngn pendrive aku bli kat PC FAIR..kat sna mcam2 
gadjet ada..aku ni gila gadget gak la..skrang aku da bli
NOKIA C3 yg ada mem0ry 4gb..byak tu ley b0h mcam2
hehehehe...aku hrgai apa yg aku ada skrang ni..smua ni
hasil ttik pluh aku..klau x jgn mimpi la nk gadjet2 ni hehe..

No comments:

Post a Comment