i'm c0ming h0me

ha ampa tau x lagu " i'm c0ming h0me " ..ala
yg dirty m0ney nynyi tu la..tpi aku bkan nak crita
psal lagu dia..kali ni aku nak crita bnda len lak..
mksd " i'm c0ming h0me " dlam mlayu adalah 
saya kembali ke rumah kan..aku nk crita ni psal
balek rumah..

ala rumah sewa ja p0n ahahaha..mklumlah cuti 
p0n da nak abes kan..tringat lak dial0g filem kl
gangster tu '' cuti gua da abes br0 ".. ala yg skrang
dpat 10 juta lbih tu..xkan ampa x tg0k..filem tu wah
dsyat gila la hahaha klah gangster laen..aih apa aku
melalut ni..tjuan aku bkan nk crita psal kl gangster..
dah2 wake up fifi,wake up!!!

aku nk habaq mai psal cuti 2 bulan utk bdak2 p0li
da nk abes..sminggu ja g,pastu aku nk balek p0li
wah!!! excited gila ni,mkna xnya rndu k0t ngn kwan2
urm,nsib umah sewa da dpat,klau x d0k bwah jmbatan
la nmpaknya hahaha ( mcm 0rg gila ) ..aku xsabaq nk 
blajaq ni..da msuk sem 3 aku kena pulun t0i2 nk bgi
dpat akj..aku tg0k mber2 aku suma b0ley..xkan aku
xb0ley kan..

actually aku ni jeles ngn dak2 laen yg dpat akj tu..nk 
wat cmna kan??? depa tu rjin,aku ni mlas..klau stdy
last2 mnit tu p0n nk dkat final exam..suma ni pngaruh
dri lpt0p ar ni..tmbah2 ada faceb00k la tweeter la..
tpi aku xle slahkan laman s0sial ni..tjuan dia nk hbugkan
kita ngn kwan2 lama n kwan2 baru..cuma aku ja yg
slah guna..on9 berejam2 pastu merapu sna - sni..

da ada lpt0p guna la wat assgment,ni x wat bnda len..
jdi msuk ja sem 3 ni,aku nk berubah..br0adband aku
nk terminated tr0s..f0cus kat stdy ja..target aku sem 3
akj insyaallah..urm kwan2 suma bgi sk0ngan dan smangat
kat aku..aku ja yg xhrgai depa tu..mak pak aku lgi la siang
mlam d0k d0akan aku..tpi aku ni kecewakan meraka..urm
rsa brsalah aku dbuatnya..

aku hrap cuti ni aku nk abeskan dngan wat kja2 faedah..
pastu msuk sem 3 tmpu pda plajaran n FOKUS hehehe..
urm es0k aku nk amek zul kat jetty,zul ni h0usemate aku..
kami nk d0k umah baru yepiiiiiiii..pstu naze lak..n alpad..
di0rang dtg ngn parents..aku hrap ampa slesa la d0k umah
bru ni..wlaupun x scantik mcm umah sewa kita dulu kan..
urm xpa2 umah cntik ka x cntik t0lak tepi..yg pnting aku
dpa dpatkan umah..s0 kita jga la baek2 k..itu ja la
c0retan aku t0k hari ni..

klau aku merapu tu besa la hahahaha..merapu b0leh
dikatakan h0bi aku 0r rutin harian aku...dah2 heppy
always k tata nti aku crita len di epis0d sterusnya ..........


kepada yg da bca c0retan merapu aku
nah amek c0klat ni maen jauh2 hahahha
sbgai pnghargaan aku kpada k0rg :p

No comments:

Post a Comment